אודות מכון משלב

איך הכל התחיל

אני שירה צדוק, פסיכותרפיסטית מוסמכת ומרצה לטיפול רגשי בציבור החרדי.

הקמתי את מכון משלב במטרה לתת מענה לצורך לטיפולים רגשיים מקצועיים. הדגל ששמתי למול עיני הינו מקצועיות עם נשמה, אמפטיה והכלה לצד שיטות עבודה מהמתקדמות בעולם הטיפולי.

אני מלאת הערכה למאות הילדים, נשים וזוגות שנעזרו במכון משלב בכדי לבנות את חייהם באור אחר. טוב יותר. ברוך השם, אין ספור סיפורי הצלחה נרשמו כאן.

סיפורי ההצלחה מרגשים אותי כל פעם מחדש.

במשך השנים נוצר עומס גדול של פניות לטיפול, וכשחיפשתי להפנות לבעלות מקצוע אחרות, לצערי כמעט לא מצאתי למי להפנות.

ראיתי שיש צורך במטפלות רגשיות מוסמכות, מקצועיות ואיכותיות לציבור החרדי. 

קיימות פסיכותרפיסטיות חרדיות לא מעטות, אבל רובן משתמשות בכלי האחד או שניים שהן למדו. יש מהן שאינן בעלות הסמכה ראויה ויש שלמדו אך לא קיבלו מספיק פרקטיקה או לא חשות בטוחות בידע בכדי לטפל ביעילות. 

זיהיתי צורך הולך וגובר במטפלות רגשיות המתמחות במספר רב של כלים טיפוליים ויודעות להתאים את הטיפול לכל סגנון של מטופלת ולכל סוג של בעיה.

כך קמו לימודי ההסמכה של מכון משלב.

הבשורה של מכון משלב

במכון משלב התלמידות לומדות את השיטות המתקדמות ביותר לצד דגש על טיפול פרקטי בזמן אמת. 

התלמידות מתמקצעות במגוון רחב ביותר של שיטות טיפול וליווי מקצועי. ומקבלות בסיום לימודיהן, בנוסף לתעודה של מכון משלב, את התעודה הבינלאומית של מכון Feeling Good אותו ניתן לקבל היום בארץ במקומות בודדים בלבד.

שיטת Feeling Good היא השיטה פורצת הדרך של פרופסור ד"ר דיוויד ברנס, פסיכיאטר ידוע מארה"ב, מחבר רב המכר "בוחרים להרגיש טוב". 

ד"ר ברנס לקח את ה – CBT המוכר ושדרג אותו לכדי מענה מסודר ואפקטיבי בעל יעילות עוצמתית בהרבה. שיטתו מסייעת גם במקרים קשים של טיפולים בגישה הקלאסית שנתקעו ולא הצליחו לקדם 

 

מכון משלב הוא ההמכון החרדי הראשון שמוסמך להכשיר מטופלות בשיטה זו.

אני מלאת סיפוק לנוכח הפסיכותרפיסטיות הרבות שקיבלו את ההסמכה של מכון משלב ויצאו בהצלחה לעולם הטיפול. החזון שאיתו התחלתי, לתת מענה טיפולי הולם לציבור החרדי הולך וגדל

תפילתי היא שמכון משלב ימשיך להיות בשורה וכלי ברכה.

טיפולים רגשיים

טיפוליים רגשיים לזוגות, ילדים ונשים. הטיפולים באמצעות שלל שיטות מתקדמות ובהתאמה אישית מדוייקת. כי יש בך את הכח לתת לעצמך לצמוח.

הכשרה מקצועית

ההסמכה של מכון משלב לתעודת פסיכותרפיסטית הוליסטית. בואי להתמקצע ולהשתדרג במגוון רחב של שיטות וכלי טיפול מהמתקדמים ביותר בתחום. תוך ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך.

ערכות רכישה

חנות

שני סוגים של קלפים טיפוליים להעמקת העבודה מול המטופל/ת שלך.

בונוס מתנה

מפתחות

מיני קורס המאסטר בשווי 400 ש"ח מתנה!

בלוג משלב

בלוג

מאמרים מרתקים בנושאים טיפוליים שונים.
מתאימים לעוסקים בתחום בפועל וגם למי שפשוט רוצה לגלות אפיקים.​